Thursday, May 13, 2010

Posted by Roy Elias | Thursday, May 13, 2010 | Category: |

 

Salam bahagia kepada semua pembaca…

Pada post promosi kali ini saya ingin cadangkan satu e-book yang amat terbaik di pasaran sekarang, yang mempunyai permintaan yang tinggi dan kurang persaingan. Adalah satu-satunya yang berada di pasaran sekarang, tiada lagi yang sama dan menyerupai e-book ini yang dikenali sebagai Panduan Penjimatan Penggunaan Telefon Bimbit. Apa yang paling BEST ialah e-book ini diberi secara percuma sahaja. So, apa lagi yang anda fikirkan, bertindaklah sekarang sebelum admin menamatkan atau tutup tawaran ini.

“Wah!!! Xpernah saya dengar tentang ada e-book macam ini???”
“Betol ke produk nie?Jangan macam sampah suda….!!!”
“Hmm…Betol ke nie?Xpercaya la…”
“Ini peluang yang baik nie, aku dahla tiap-tiap malam gayut dgn aweks aku”
“Macam maner nak jimat nie?Boleh ker?”
“Best la e-book nie, kalau betol jimatlah perbelanjaan aku untuk bulan nie, dapat saving tue…!!”

Tatkala anda membaca post ini, saya yakin anda adalah salah seorang pengguna “tegar” telefon bimbit sama ada pengguna prabayar atau pascabayar. Kalau anda tergolong dalam golongan pengguna terbabit anda mungkin perlukan e-book ini.

Cuba anda bayangkan kalau setiap bulan anda habiskan RM30-RM100 untuk satu nombor telefon bimbit anda, dan dengan menggunakan tip-tip dari e-book ini anda dapat berjimat 30% dari jumlah bil telefon anda sebulan, bukankah itu menjimatkan???Itu untuk satu bulan, kalau dikira setahun, dah 360% anda dapat jimatkan perbelanjaan untuk telefon bimbit anda.

Apa?Betol ke nie?

“Saya pengguna pascabayar bukan pengguna prabayar?

Anda mungkin terfikir persoalan di atas kan? Kalau anda tidak percaya atau tidak mahu mencuba terserahlah kepada anda, atau anda mungkin dah dapat berjimat dengan perbelanjaan telefon bimbit anda sekarang. Xpe, peluang ini mungkin bukan untuk anda, tetapi kalau anda rasa anda ada kawan-kawan yang memang berbelanja besar penggunaan telefon bimbit dia, baik anda cadangkan e-book ini, mungkin dia memerlukan panduan dan tip ini.

Untuk pengguna pascabayar, anda jangan risau, ini kerana panduan dan tip-tip dalam e-book ini memang sesuai untuk kedua-dua pengguna prabayar mahupun pascabayar. Sukacitanya saya katakan saya juga dah cuba tip-tip dari e-book ini, anda bila lagi? Atau anda mungkin dah terjumpa tip-tip macam ini, tapi tidak berkesan, mungkin anda patut mencuba tip dari e-book ini pula. Tidak salah mencuba, lagipun percuma kan?

Oklah, saya tidak mahu ceritakan lagi, terpulang kepada anda untuk membuat keputusan, harap anda buat keputusan yang terbaik sebab tawaran ini sampai Jun ini sahaja.
Anda boleh download dengan klik pada poster diatas( gambar ) atau melalui link ini>>>http://e.reloadpax.com/

Sekian

Regards

Royelias a.k.a Radi

p/s : Jangan jadi macam pepatah melayu yang berbunyi “Yang dikejar-kejar tak dapat, Yang dikendong-kendong keciciran”

p/ss : Bertindaklah sekarang, mungkin anda dapat jimatkan penggunaan telefon bimbit anda sekarang???

Currently have 0 comments:


Leave a Reply